Ξεκινώ λοιπόν!

21 χρόνια με διαβήτη νεανικό. Δε ξέρω αν μου συμβαίνει αυτό που λένε «έχω μάθει να ζω με το διαβήτη», μάλλον δε μου συμβαίνει γιατί πυκνά συχνά είναι για μένα ανύπαρκτος. Σίγουρα όμως ξέρω να τον χειρίζομαι και να τον διαχειρίζομαι και σίγουρα είναι ο διαβήτης μου
.
Πριν 6 χρόνια, μπορεί και περισσότερα, παρακολουθούσα μια ομιλία σε ένα διαβητολογικό συνέδριο περί διαβήτη και εγκυμοσύνης. Τότε σύμφωνα με τα λόγια του ομιλητή έκρινα ότι για μένα είναι ακατόρθωτο να μείνω έγκυος. Βουνό οι απαιτήσεις για μια τόσο καλή ρύθμιση! Σήμερα, έχω μια κόρη πέντε μηνών και αυτός είναι ο βασικός λόγος που ξεκίνησα το στήσιμο αυτής της σελίδας. Γιατί τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Γιατί έχω γνωρίσει πολλούς ανθρώπους που παραιτούνται ενώ δε θα’ πρεπε. Γιατί πράγματα που συμβαίνουν σε μένα και σε σένα, συμβαίνουν και σε άλλους και πρέπει να τα μοιραστούμε. Γιατί χρειαζόμαστε σωστή συμπεριφορά και σεβασμό από τους γιατρούς. Γιατί η ενημέρωση, η συμπαράσταση και η παρέα είναι βασικά συστατικά στην ανθρώπινη ζωή, πόσο μάλλον σε μια πιο «γλυκιά ζωή».
Ξεκινώ λοιπόν από σήμερα. Απευθύνομαι σε όλους όσους έχουν διαβήτη, τύπου 1 και 2, στις οικογένειες και τους φίλους. Σιγά σιγά, με επιμονή και υπομονή, με τη συμπαράστασή σας, ελπίζω να βγει κάτι καλό. Να βοηθήσω και να βοηθηθώ.
Φιλικά,
Κευή

Σχόλια