To quiz του καλού διαβητικού


Πόσο προσέχετε το διαβήτη σας; Κάντε το τεστ που ακολουθεί και προσοχή μη σας βάλουν ιδέες οι … «κακές» απαντήσεις. Μπορείτε να εκλάβετε το παρόν και ως ένα είδος ψυχανάλυσης ;-) ή μπορείτε να το τυπώσετε και να το δώσετε στο γιατρό σας στο επόμενο ραντεβού μαζί με τις μετρήσεις σας!



Μια και το έφερε η κουβέντα, όταν πηγαίνετε στον διαβητολόγο σας για την τυπική εξέταση, έχετε μαζί σας μετρήσεις;
Α. τις ποιες;
Β. δεν κρατάω μετρήσεις, το πολύ πολύ να δώσω το μετρητή. Έχει καλή μνήμη.
Γ. φυσικά. Καταγράφω τις μετρήσεις μου ανελλιπώς.

Τι μετρήσεις έχετε;
Α. Όλες.
Β. Προσπαθώ να τις διατηρώ σε «σχετικά λογικά» πλαίσια.
Γ.  Φυσιολογικές με σπάνιες αποκλίσεις.

Πηγαίνετε βόλτα. Έχετε προβλέψει για πιθανή υπογλυκαιμία;
Α. Σιγά μη πάθω υπογλυκαιμία…
Β. Θα βρω κα’ να περίπτερο και θα πάρω κάτι.
Γ. Έχω πάντα παστίλιες για υπογλυκαιμία μαζί μου.

Ώρα για φαγητό. Τι έχει το μενού;
Α. Ότι να’ ναι. Ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει.
Β. Ότι πει η παρέα, αλλά να έχουμε και σαλατίτσα. Και από μονάδες, θα υπολογίσω εγώ…
Γ. 120γρ υδατάνθρακες, 90γρ πρωτεΐνες, σαλάτα, 1 φρούτο.

Με το ποτό πώς τα πάτε; 
Α. Συνήθως πίνω τόσο που δε θυμάμαι να απαντήσω.
Β. Να’ χαμε μια μπυρίτσα τώρα…
Γ. Coca-cola light.

Στις σχέσεις σας, επαγγελματικές και προσωπικές, γνωστοποιείτε το διαβήτη σας; 
Α. Γιατί; Τι τους αφορά;
Β. Μόνο όταν έχω να κάνω με δικούς μου ανθρώπους.
Γ. Δε φοράω ταμπέλα, αλλά το λέω με την πρώτη ευκαιρία.

Πόσο συχνά αθλείστε;
Α. Καθημερινά, στο pro...
Β. Περπατάω με την πρώτη ευκαιρία.
Γ. Αθλούμαι σε συστηματική βάση.

Αποτελέσματα
Τι; Θέλετε και αποτελέσματα; Δε τα ξέρετε;!
Ο λόγος που έγραψα αυτό το τεστ είναι γιατί ξέρω πως δε γίνεται να είσαι πάντα τέλειος. Και μόνο το ότι απάντησες με ειλικρίνεια τις ερωτήσεις σημαίνει πως είσαι σε καλό δρόμο, ξέρεις τι σου γίνεται. Έτσι έχω να πω ένα μεγάλο μπράβο γι’ αυτούς που είναι συνεπείς και έχουν τη δύναμη να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Ένα μπράβο γι’ αυτούς που έκαναν την επανάστασή τους και επέστρεψαν στο σωστό δρόμο. Ένα μπράβο και δύναμη γι’ αυτούς που προσπαθούν. Ένα μπράβο γι’ αυτούς που κατανοούν ότι το έχουν ρίξει στην παλαβή και είναι η ώρα να πάρουν την υγεία στα χέρια τους.

Σχόλια