Μετρητής σακχάρου «Mendor Discreet»

Έχοντας νεανικό διαβήτη, δουλεύοντας πολλές ώρες και έχοντας το μωρό, το περιεχόμενο της τσάντας μου έχει ιδιαιτερότητες συγκριτικά με αυτό της μέσης γυναίκας. Είναι πολύ πιθανό να βρεις κάποιο φρούτο, μια γλυκιά μπάρα δημητριακών, πανάκια του μωρού, κανένα παιχνιδάκι, φωτογραφική μηχανή αλλά πάντα υπάρχουν οι πένες ινσουλίνης μου και ο μετρητής μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη τα πάρω ποτέ μαζί μου –ακόμα και σε μικρές αποστάσεις- νιώθω μεγάλη ανασφάλεια χωρίς αυτά. Προβλήματα τύπου «μη με δουν που κάνω μέτρηση» «μη με δουν που κάνω ένεση» δεν υπάρχουν για μένα και αλίμονο αν υπήρχαν. Γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί σε αυτή την περίπτωση θέλεις τα εργαλεία του διαβήτη σου επειδή τα έχεις πάντα επάνω σου να είναι «εύκολα».
«Εύκολο» εργαλείο βρήκα και μάλιστα μετρητή. Πρόσφατα είδα μια διαφήμιση σχετικά με τον μετρητή «όλα μέσα» που λέω κι εγώ. Μετρητής με ενσωματωμένο στυλό για τρύπημα και ταινίες! Πρόκειται για τον μετρητή Mendor της Leriva. Έμαθα, βρήκα, χωρίς πολύ σκέψη απέκτησα και δικαιώθηκα. Προσέξτε: είμαι στο μετρό και θέλω να μετρηθώ. Βγάζω το μετρητή μου, τραβώ το κάλυμμα και αυτομάτως παρουσιάζεται η ταινία για να υποδεχτεί τη σταγόνα, ακουμπώ το δάκτυλο πάνω στο μετρητή, πατώ κουμπί και τρυπιέμαι, βάζω αίμα στην ταινία και σε 5’’ έχω αποτέλεσμα. Είναι απίστευτο! Δεν έχω να ανοίξω θήκη και να τον στερεώσω κάπου φοβούμενη μήπως πέσει και δεν έχω να βγάλω στυλό να τρυπηθώ. Εντάξει, μετρητή με ενσωματωμένες ταινίες είχα ξανά στο παρελθόν, αλλά με ενσωματωμένη βελόνα τρυπήματος ποτέ!
Τα χαρακτηριστικά του μετρητή Mendor
ë  Είπαμε και ξαναλέμε, ενσωματωμένες ταινίες μέτρησης. Τοποθετείται ένα δισκίο με 25 ταινίες στον μετρητή. Η ταινία εμφανίζεται και ο μετρητής είναι έτοιμος να υποδεχτεί αίμα με μια κίνηση.
ë  Είπαμε και ξαναλέμε, ενσωματωμένη βελόνα τρυπήματος.  Ένα πολύ ψιλό βελονάκι που ανανεώνεται κάθε φορά. Μάλιστα έχει και ρύθμιση με τέσσερις διαφορετικές θέσεις για το μέγεθος του τρυπήματος.  Τα βελονάκια που παίρνει δεν είναι τα κλασικά που γνωρίζουμε αλλά ειδικά για τον συγκεκριμένο μετρητή.
ë  Δεν έχει πολλά φρου φρου και αρώματα στο μενού του –προσωπικά δε με αφορούν- μόνο μια ένδειξη προσημείωσης αποτελέσματος μέτρησης. Φυσικά έχει μνήμη για ένα μεγάλο αριθμό μετρήσεων και μέσο όρο μετρήσεων επίσης. Συνδέεται με υπολογιστή, αλλά δε μπορώ να σας σχολιάσω το λογισμικό του γιατί επίσης δε δίνω σημασία.
ë  Υπάρχει δυνατότητα αθόρυβης μέτρησης –είμαι στο σινεμά, είμαι στην τάξη και δε θέλω να ακούγεται μπιπ μπιπ- αλλά και φωτιζόμενης οθόνης –για το σινεμά που λέγαμε.
Ψιλο-προβλήματα
ë  Επειδή δεν ακολουθεί τη λογική λειτουργίας των υπόλοιπων μετρητών, δεν ακολουθεί και την ίδια λογική του αρχικού στησίματος. Είναι πρώτη φορά που μετά από χρόνια διάβασα το βιβλιαράκι με τις οδηγίες χρήσεως και να μη σας πω πως εκνευρίστηκα κιόλας. Όμως είναι για την αρχή όταν πρωτοπάρεις το μετρητή, μετά γίνονται απλά τα πράγματα…
ë  Έχει μικρά γράμματα, άρα δεν αφορά άτομα με προβλήματα όρασης. Απευθύνεται σε νέα και δραστήρια άτομα και αυτό δε το λέω για μειονέκτημα.
ë  Δε βρίσκεις εύκολα το μετρητή και κατ’ επέκταση και τις ταινίες του. Έτσι το ενδεχόμενο «Ωχ, ξέμεινα από ταινίες, να πεταχτώ στο φαρμακείο να πάρω, δε παίζει». Σίγουρα δε τον βρίσκεις σε διαβητολογικά κέντρα δωρεάν και αυτό πάλι δε το αναφέρω για μειονέκτημα μια και γίνεται κατάχρηση με αυτή την τακτική των δωρεάν μετρητών. Ίσως όμως να ήταν καλό αν ένας που πραγματικά τον ενδιαφέρει ο μετρητής να μπορούσε να τον αποκτήσει δωρεάν σε συνεννόηση με την εταιρεία.
Αξιοπιστία
Άφησα για το τέλος το πιο σημαντικό κεφάλαιο για μένα. Την αξιοπιστία του μετρητή. Κλασικά τον τσέκαρα με εργαστηριακές μετρήσεις μια χαρά. Όμως τι γίνεται με τις υπογλυκαιμίες; Επειδή η απόκλιση από την πραγματική μέτρηση μεγαλώνει στις χαμηλές τιμές, για να πεις πως ένας μετρητής είναι αξιόπιστος πρέπει εκεί να τον τσεκάρεις. Ήρθα σε επικοινωνία με την εταιρεία και ζήτησα αν υπάρχει σχετική μελέτη. Οι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν, μου έστειλαν τη μελέτη και σας παρουσιάζω τα αποτελέσματα. Να επισημάνω πως είναι η μόνη εταιρεία που μου έδωσε μελέτη για την αξιοπιστία του προϊόντος, τακτική που ακολουθώ με όλους μου τους μετρητές.
Η μελέτη επιβεβαιώνει –όπως φαίνεται και στο γράφημα που ακολουθεί- την αξιοπιστία του μετρητή και σε χαμηλές τιμές σακχάρου.

Με λίγα λόγια αν θέλετε ένα αξιόπιστο μετρητή απλοποιώντας την καθημερινότητά σας, ο Mendor πραγματικά ανταποκρίνεται. Φανερώστε λοιπόν το διαβήτη σας, είναι τόσο εύκολο!
Ολόκληρη τη μελέτη μπορείτε να δείτε εδώ.

Σχόλια

  1. Συμφωνώ απόλυτα. Έχω χρησιμοποιήσει μετρητές και μετρητές. Δεν υπάρχει πιο διακριτικός, βολικός σε μέγεθος και αξιόπιστος μετρητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου