Μετρητής σακχάρου "One Touch Ultra"

Χρόνια τώρα οπαδός των μετρητών αυτών. Απλός, μικρός και εύχρηστος. Και πάνω απ’ όλα αξιόπιστος. Αποδεδειγμένο γιατί
τώρα με την εγκυμοσύνη μου κάθε εβδομάδα τσέκαρα τις μετρήσεις μου με εργαστηριακές εξετάσεις και η απόκλιση ήταν τύπου «δεν υπάρχει απόκλιση». Να προσθέσω πως τον μετρητή μου τον έχω χρόνια και κάνω τουλάχιστον έξι μετρήσεις την ημέρα.
Αυτό που με δελέασε και τον επέλεξα ήταν δύο πράγματα. Το πρώτο ήταν το μικρό μέγεθός του, πολύ σημαντικό αφού βρίσκεται πάντα στην τσάντα μου με πεντακόσιες χιλιάδες άλλα πράγματα –όπως φαντάζομαι στις περισσότερες γυναικείες τσάντες. Η θήκη του με πολλά τσεπάκια τα οποία και χρησιμοποιώ όλα, ακόμα και για να βάζω τις χρησιμοποιημένες ταινίες –δε ξέρεις που μπορεί να βρίσκομαι όταν κάνω μέτρηση! Το δεύτερο και πολύ σημαντικό πιστέψτε με οι οικονομικές ταινίες του. Τις βρίσκω ακόμα και με 32 ευρώ, αν και οι φαρμακοποιοί είναι μεγάλα καθίκια αλλά αυτό είναι άλλο σοβαρό θέμα.
Υποστηρίζεται από ηλεκτρονικό πρόγραμμα, αλλά για εμένα προσωπικά αυτά είναι λεπτομέρειες. Και μόνο που μπορεί να κρατήσει στη μνήμη πολλές μετρήσεις με ώρα, μου φτάνει. Κάτι μέσος όρος, επισημάνσεις αν είναι υψηλή ή χαμηλή η μέτρηση, αν είναι πριν ή μετά το φαγητό, πραγματικά δε με αφορούν και για μένα είναι ανούσια. Δεν αποτελούν στοιχεία που βοηθούν κανένα χρήστη.
Ως μειονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί ότι οι ταινίες του έχουν κωδικό, το οποίο όμως είναι και συνήθεια. Επιπλέον, σε σχέση με άλλους μετρητές χρειάζεται λίγο μεγαλύτερη ποσότητα αίματος.
Σας τον προτείνω ανεπιφύλακτα. Αξιόπιστος, απλός και οικονομικός. Τι άλλο θέλεις;

Σχόλια